Avoimet tehtävät: Haemme lähi- ja sairaanhoitajia sijaisuuksiin Oulussa

01112018

DSC03669_

Haemme LÄHIHOITAJIA sijaisuuksiin vanhusten ja vammaisten asumispalveluihin ja kotihoitoon, sekä
SAIRAANHOITAJIEN sijaisia Caritas Sairaalaan

Haemme Ouluun lähihoitajia ja sairaanhoitajia määräaikaisiin tehtäviin. Sairaanhoitajan sijaisuudet sijoittuvat Caritas Sairaalaan. Lähihoitajan tehtäviä Caritaksen on tarjolla asumispalveluissa ja kotihoidossa.

Sijaisuudet ovat erimittaisia, esim. 26.11.2018-06.01.2019. Työ on pääsääntöisesti kolmivuorotyötä. Hakuaikaa tehtäviin on 11.11.2018 saakka.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto/sairaanhoitajan opistoasteinen tai AMK-tutkinto. Huomioimme sijaisuuksissa myös alan opiskelijat. Lähihoitajalla on oltava opintojen perusopinnot suoritettuina, jotta voimme huomioida hakemuksen rekrytointiprosessissa. Arvostamme aiempaa kokemusta asiakastyöstä, joustavuutta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Tehtävissä on koeaika. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen.  Valmistuneilta ammattilaisilta edellytämme rekisteröitymistä Terhikkiin/Suosikkiin.

Lisätietoja antaa:
Lähihoitajien sijaisuuksista palvelupäällikkö Eija Anttila, eija.anttila@caritaslaiset.fi /puh. 045 805 5858 arkisin klo 12.00-14.00.

Sairaanhoitajien sijaisuuksista lisätietoja antaa palvelupäällikkö Titta Vatanen, titta.vatanen@caritaslaiset.fi / puh. 044 734 0303 arkisin klo 12.00-14.00.

Hakeminen 11.11. mennessä:
Lähetä sähköinen hakemus tästä