Avoin työpaikka: Haemme yksikön päällikköä Caritas Rovaniemelle

25112016

Oululainen Caritas laajentaa palvelutoimintaansa Rovaniemelle keväällä 2017. Lapinkatu 1:een avattava palvelutalo Caritas Rovaniemi tarjoaa erilaisia asumisen vaihtoehtoja ikäihmisille ja vammaisille tavallisesta vuokra-asumisesta tehostettuun palveluasumiseen, sekä kattavat palvelut ja vapaaehtoistoimintaa asumisen tueksi. Me haluamme, että yhteisömme ovat aktiivisia asumisen paikkoja, joissa on hyvä elää.

Haemme yksikön päällikköä
johtamaan ja kehittämään Caritas Rovaniemen palvelutoimintaa.

Vastaat toiminnan käynnistämisestä, palvelujen laadusta, taloudesta ja henkilöstön johtamisesta. Henkilöstömäärä on noin 40. Teet tiivistä yhteistyötä Rovaniemen kaupungin ja muiden sidosryhmien kanssa. Tukenasi toimivat yhteisömme avainhenkilöt.

Tehtävä edellyttää soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä vankkaa kokemusta palvelutoiminnan johtamisesta, myynnistä ja esimiestyöstä sosiaali- ja terveysalalla. Arvostamme lisäksi positiivista asennetta, joustavuutta ja hyviä vuorovaikutustaitoja.

Lue lisää ja hae tehtävää 9.12 mennessä.