Palveluasumisen ja toiminnan keskus Rovaniemelle

Ikäihmisten ja vammaisten asumispalvelujen tunnettu oululainen osaaja Caritas aloitti toimintansa Rovaniemellä keväällä 2017. Caritas Rovaniemi tarjoaa erilaisia asumisen vaihtoehtoja sekä kattavat palvelut asumisen tueksi. Me haluamme, että yhteisömme ovat aktiivisia asumisen paikkoja, joissa on hyvä elää. Panostamme asukkaiden viihtyvyyteen tarjoamalla yhteisiä tiloja, joissa voi harrastaa ja viettää mukavaa aikaa naapureiden kanssa.

Autamme ihmisiä kaikissa elämänvaiheissa, ikään katsomatta, aina kun apu on tarpeen. Palveluvalikoimastamme löytyy jokaiselle sopivat palvelut.

Tervetuloa sivuillemme tutustumaan tiloihimme ja toimintaamme!

Nimitysuutinen:

Caritas Rovaniemen yksikön päälliköksi on nimitetty yhteiskuntatieteiden kandidaatti (YTK) Nina Siira-Kuoksa. Aiempina koulutuksina hänellä on terveydenhoitajan/sairaanhoitajan sekä hammashoitajan tutkinnot. Yksikön päällikön tehtävään hän siirtyi meille Lapin muistiyhdistyksen pitkäaikaisen kehitysjohtajan tehtävästä.

Ninan tavoittaa numerosta 045 675 9329 ja sähköpostitse nina.siira-kuoksa@caritaslaiset.fi