Haussa isäntäperheitä AIESEC:in harjoittelijoille

02022017

Etsimme isäntäperheitä

Caritaksen palvelukoteihin saapuu 1.3-12.4 väliseksi ajaksi 3 kansainvälistä, noin 20-vuotiasta harjoittelijaa. Harjoittelijoiden työskentelypaikkoina ovat Tuirassa sijaitsevat Caritas Kannelkoti ja Caritas Niemelä, joissa he järjestävät ja suunnittelevat yhteistyössä asukkaiden kanssa monipuolisia aktiviteetteja, ulkoilusta erilaisiin tapahtumiin. Yhtenä tapahtumana voi olla esimerkiksi kansainvälinen ilta, johon voivat osallistua niin asukkaat, omaiset kuin henkilökuntakin.

Harjoittelunsa ajan nuori majoittuu isäntäperheeseen. AIESEC etsii isäntäperheitä Oulun alueelta.

Asuminen suomalaisessa isäntäperheessä tarjoaa harjoittelijoille mahdollisuuden tutustua suomalaiseen elämäntyyliin ja kulttuuriin pintaa syvemmin. Isäntäperheenä toimiminen on myös tilaisuus tutustua uusiin kulttuureihin ja harjoitella omaa englannin kielen taitoa. Koko Suomen tasolla vuosittain yli 200 nuorta ympäri maailman saapuu työskentelemään AIESEC:in vapaaehtoistyöprojekteissa.

Isäntäperheiltä vaadimme, että harjoittelijalla on oma sänky (oma huone ei ole välttämätön) ja mahdollisuus käyttää keittiötä, pyykkikonetta, internetiä jne. Isäntäperheen ei tarvitse tarjota harjoittelijalle ruokaa eikä vapaa-ajan ohjelmaa. Vapaa-ajasta vastaavat AIESEC Oulun jäsenet. Toivomme, että osaat hieman englantia ja voit tarjota kodin harjoittelijalle kuudeksi-kahdeksaksi viikoksi, mutta lyhyempi majoitusjakso on myös mahdollinen.

Jos olet kiinnostunut ryhtymään isäntäperheeksi tai sinulla on lisää kysyttävää projektista, täytä lomake niin olemme sinuun yhteydessä. Vastaamme mielellämme kysymyksiinne myös puhelimitse numerosta 040-5528 571.

Ystävällisin terveisin,
AIESEC Oulun jäsenet