Haemme Caritas Sairaalaan lähi- ja sairaanhoitajia

21012019

Caritas_FOTOINFERNO_0911_

Caritas Sairaala tarjoaa laadukasta ja kuntouttavaa lyhytaikaista vuodeosastohoitoa. 27-paikkaisen sairaalamme pääasiallisia potilaita ovat erikoissairaanhoidosta jatkohoitoon tulevat oululaiset. Asiakastyytyväisyytemme on tutkitusti erittäin korkea. Asiakkaidemme vuonna 2018 antama kokonaisarvosana Caritas Sairaalassa saamalleen palvelulle oli 9/10!

Etsimme nyt lähi- ja sairaanhoitajia sekä kesän ajalle että pidempiin sijaisuuksiin (kesto 9-10 kk). Työsuhde on määräaikainen ja alkaa sopimuksen mukaan. Toivomme, että tuot aitoa innostusta ja sitoutumista työyhteisöömme ja annat käyttöömme ammattitaitosi. Sinulle sairaalassa työskentely on jo entuudestaan tuttua. Teet työtä suurella sydämellä, kykenet tiimityöhön ja joustavaan yhteistyöhön.

Käytössämme on Yksityisen terveyspalvelualan TES. Työ on kolmivuorotyötä. Tehtävässä noudatetaan koeaikaa. Lääkehoitolupa on suoritettava koeajan puitteissa. Sijaisuuksiin valitun on oltava rekisteröityneenä Terhikkiin (terveydenhuollon ammattihenkilörekisteri).

Lisätietoja tehtävistä antaa:
ma-pe klo 10-14 palvelupäällikkö Titta Vatanen puh. 044 734 0303.

Hakeminen:
Hakuaika 28.2.2019 saakka. Hakulomakkeeseen tästä

Katso kaikki Caritaksessa avoinna olevat tehtävät