Haemme kahvilatyöntekijää

09082016

kahvila1

PAIKKA ON NYT TÄYTETTY, sopiva henkilö löytyi! Kiitos kaikille hakijoille kiinnostuksestanne meillä avoimena ollutta kahvilatyöntekijän paikkaa kohtaan!

Avaamme pian uuden kahvilan Caritas-Kotiin. Etsimme tiimimme kahvila-alan ammattilaista, joka on iloinen, oma-aloitteinen ja asiakaspalveluhenkinen.

Työssäsi pääset kehittämään uuden kahvilamme toimintaa. Voit olla jo kahvila-alan ammattilainen tai urasi alkuvaiheessa oleva tuleva ammattilainen. Odotamme sinulta jonkin verran aikaisempaa kokemusta monipuolisesta kahvilatyöstä ja asiakaspalvelusta, sekä voimassa olevaa hygieniapassia ja sujuvaa suomen kielen taitoa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Työ on kokoaikainen ja siihen kuuluu aamu-, ilta- ja lauantaivuoroja. Noudatamme tehtävässä yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta.

Hakeminen: Täytä hakemus sähköisesti maanantaihin 15.8.2016 klo 16.00 mennessä osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?6c233430

Tehtävä täytetään heti, kun sopiva henkilö on löytynyt. Työ alkaa mahdollisimman pian.

Työpaikan osoite on Kapellimestarinkatu 2, 90140 Oulu.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Ateriapalvelupäällikkö Anna-Maija Siikaluoma p. 045 636 5372 klo 12.00 – 15.00 välisenä aikana.