Haemme kokkia Caritas-Kodin ravintolaan

28062019

kokki

Caritas-Kodin palvelukeskuksessa sijaitseva Ravintola Caritas tuottaa päivittäiset ateriapalvelut palvelukotien asukkaille sekä kaikille avoimia lounasravintolapalveluita. Asiakkaamme ovat pääasiassa ikäihmisiä sekä vammaisia henkilöitä. Kokin työ sisältää lounasruokien valmistuksen erityisruokavaliot huomioiden, muita keittiön yleisiä tehtäviä sekä osallistumista asiakaspalveluun.

Olet vastuuntuntoinen, tiimityötaitoinen ja oma-aloitteinen ravintola-alan ammattilainen. Nautit ruoanvalmistuksesta ja olet kiinnostunut kehittämään omaa työtäsi yhdessä tiimin kanssa. Tehtävässä menestyäksesi sinulla on oltava asiakaslähtöinen tapa toimia ja taitoa organisoida työtehtäviä. Edellytämme alan ammattitutkintoa ja aiempaa kokemusta kokin tehtävistä.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä, ketterä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on vakituinen ja alkaa 15.8. tai sopimuksen mukaan. Työ on kokoaikaista, pääsääntöisesti päivätyötä arkisin ja lauantaisin (maksamme lauantailisää). Palkkaus on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Työpaikan osoite: Kapellimestarinkatu 2.

Hakeminen: Hae tehtävää 21.7.2019 mennessä. Täytä sähköinen hakemus

Lisätietoja tehtävästä antaa: Ateriapalvelupäällikkö Anna-Maija Siikaluoma, puh. 045 636 5372 (1.-13.7.) ja 15.7. alkaen palveluesimies Suvi Lindholm puh. 050 407 4515.