Haemme kokkia Rovaniemelle

25062019

kokki

Caritas Rovaniemen palvelukeskuksessa sijaitseva Ravintola Vanha Varikko tuottaa päivittäiset ateriapalvelut talon asukkaille sekä kaikille avoimia lounasravintolapalveluita. Asiakkaamme ovat pääasiassa ikäihmisiä sekä vammaisia henkilöitä. Kokin työ sisältää lounasruokien valmistuksen erityisruokavaliot huomioiden, muita keittiön yleisiä tehtäviä sekä osallistumista asiakaspalveluun. Olet vastuuntuntoinen, tiimityötaitoinen ja oma-aloitteinen ravintola-alan ammattilainen. Nautit ruoanvalmistuksesta ja olet kiinnostunut kehittämään omaa työtäsi. Tehtävässä menestyäksesi sinulla on oltava asiakaslähtöinen tapa toimia ja taitoa organisoida työtehtäviä. Edellytämme alan ammattitutkintoa ja aiempaa kokemusta kokin tehtävistä.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä, ketterä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on määräaikainen 31.5.2020 asti ja alkaa sopimuksen mukaan. Työ on kokoaikaista, pääsääntöisesti päivätyötä arkisin. Palkkaus on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Työpaikan osoite: Lapinkatu 1.

Hakeminen:
Hae tehtävää 3.7.2019 mennessä. Täytä sähköinen hakemus

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Ateriapalvelupäällikkö Anna-Maija Siikaluoma, puh. 045 636 5372.