Haemme laitoshuoltajaa Caritas Alppilaan ja Harjukiveen

04062019

liina

Haemme laitoshuoltajaa Caritas Alppilan ja Caritas Harjukiven tiloihin vakituiseen työsuhteeseen.

Työtehtäviin kuuluvat vammaisasukkaiden yhteisten tilojen ja asukkaiden asuntojen siivous, sekä avustaminen yleisissä arjen askareissa. Tehtävä edellyttää puhdistusalan tutkintoa sekä ohjaustaitoja, koska asuinhuoneiden siivous tapahtuu osin yhdessä asukkaiden kanssa.

Hakemamme henkilö on luotettava, tunnollinen, asiakaspalveluhenkinen ja omaa hyvän suomen kielen taidon. Eduksi katsotaan kokemus vammaisten kanssa toimimisesta, mutta tärkeintä on reipas ja ennakkoluuloton asenne. Ajokortti sekä hygieniapassi ovat hakijalle eduksi.

Tehtävään annetaan hyvä perehdytys ja arjessa tukena ovat yksikön osaavat työkaverit. Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä, ketterä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimus. Tehtävän työaika on arkipäivisin aamuvuorossa ja työaikamuoto on jaksotyö. Työ alkaa 12.8. tai sopimuksen mukaan.

Hakeminen:
Hakuaikaa tehtävään on 20.6. saakka. Täytä sähköinen hakemus.

Lisätietoja antaa:
puh: 045 636 5160/ siivoustyön esimies Soile Hirvonen, sähköposti: soile.hirvonen@caritaslaiset.fi

Katso kaikki avoimet työpaikat