Haemme osastonlääkäriä Caritas Sairaalaan

05102017

Caritas_FOTOINFERNO_0911_MKH_5157-Edit_2

Etsimme osaavaan joukkoomme geriatrisesti suuntautunutta ja kehittämisestä kiinnostunutta lääkäriä. Ouluun vuonna 2015 avattu yksityinen Caritas Sairaala tarjoaa laadukasta ja kuntouttavaa lyhytaikaista vuodeosastohoitoa. 27-paikkaisen sairaalamme pääasiallisia potilaita ovat erikoissairaanhoidosta jatkohoitoon tulevat oululaiset. Uutena palveluna olemme käynnistäneet ikäihmisten lonkkaleikkauksen jälkeisen moniammatillinen kuntoutuksen. Asiakastyytyväisyytemme on palautekyselyjen mukaan erittäin korkea.

Osastonlääkärin tulee olla laillistettu lääkäri, mutta soveltuva erikoisala kuten geriatria, sisätaudit ja yleislääketiede katsotaan eduksi. Toivomme hakijan omaavan kokemusta vuodeosastotyöstä. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja kokoaikainen. Myös osa-aikaisuus on neuvoteltavissa. Työsuhde alkaa sopimuksen mukaan.

Tarjoamme sinulle paikallisena toimijana innovatiivisen ja aktiivisen työyhteisön, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä.

Hakeminen:
Lähetä hakemus palkkatoivomuksineen 29.10.17 mennessä. Täytä sähköinen hakemus täällä

Lisätiedot:
Tarkempia tietoja tehtävästä antaa ylilääkäri Taina Junttila puh. 044 734 0332.
Parhaiten tavoitat minut arkisin klo 10-14.

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- kuntoutus- ja sairaalapalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille. Palvelemme Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Taustallamme vaikuttaa yleishyödyllinen ja hyvää tekevä oululainen Caritas-Säätiö. Toiminnan tuottoja käytetään pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyvän elämän edistämiseen ja tästä työstä meille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Caritas Yhteisöön kuuluu 450 osaavaa työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia.