Haemme Rovaniemelle vastaavaa sairaanhoitajaa

12022019

A hand of a senior man in wheelchair holding grass flower. An unrecognizable adult son with his father on a walk in nature at sunset. Close up.

Caritas Rovaniemi tarjoaa erilaisia asumisen vaihtoehtoja vammaisille ja ikääntyneille ihmisille tavallisesta vuokra-asumisesta tehostettuun palveluasumiseen, sekä kattavat palvelukeskuksen palvelut ja yhteisötoimintaa asumisen tueksi. Me haluamme, että yhteisömme ovat aktiivisia asumisen paikkoja, joissa on hyvä elää.

Caritas on yhteisö, jonka tarkoitus ja tavoite ovat yhteiskunnallisen hyvän tuottaminen. Liiketoiminnan tuotot ohjataan pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi. Meille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Työllistämme yli 500 alan osaajaa.

Haemme Caritas Rovaniemelle
VASTAAVAA SAIRAANHOITAJAA
vakituiseen, kokoaikaiseen työsuhteeseen

Tarjoamme mielenkiintoista ja monipuolista työtä kasvavassa ja kehittyvässä yhteisössämme. Asiakkaamme ovat pääasiassa kehitysvammaisia ja neurologisesti vammaisia henkilöitä. He asuvat omassa asunnossaan ja tarjoamme heille yksilölliset asumispalvelut kotiin sekä apua kodin ulkopuolella. Talossa on runsaasti yhteistä tilaa asukkaiden monipuoliseen yhteisölliseen toimintaan. Tuemme asukkaitamme elämään oman näköistä elämää heidän itsemääräämisoikeuttaan kunnioittaen.

Vastaavan sairaanhoitajan työsi on monipuolista ohjaus-, hoito- ja kuntoutustyötä ja toimit sairaanhoidollisena asiantuntijana vammaisten henkilöiden palveluasumisen kotiryhmissä. Työtehtäviin kuuluvat kotiryhmien lääkehoidosta huolehtiminen sekä asiakkaiden sairauksiin liittyvän hoidon järjestäminen ja hoitaminen.

Koulutusvaatimuksena on sairaanhoitajan tutkinto. Arvostamme aiempaa kokemusta erityisesti vammaistyöstä sekä itsenäistä työotetta. Työntekijänä olet asiakaspalveluhenkinen, joustava ja yhteistyötaitoinen.

Työyhteisönä Caritas on yhteisöllinen, jatkuvasti kehittyvä ja ketterä, ja jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa. Työ on päivätyötä. Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES.

Hakeminen:
Hae tehtävää 27.2.2019 mennessä. Täytä sähköinen hakulomake

Lisätiedot:
Lisätietoa tehtävästä antaa palvelupäällikkö Nina Siira-Kuoksa. Yhteydenotot mielellään sähköpostitse nina.siira-kuoksa@caritaslaiset.fi.

Katso kaikki Caritaksen avoimet työpaikat