Vapaaehtoiseksi vireään toimintaan

Vapaaehtoistoiminta on hieno tapa parantaa apua tarvitsevien henkilöiden elämänlaatua ja arkea. Tapoja on lukuisia: voit toimia esimerkiksi yksinäisen vanhuksen ystävänä ja ulkoiluapuna, kaverina vammaiselle retkillä ja tapahtumissa, ohjata liikuntaryhmiä, toimia harrastekerhon vetäjänä tai vaikkapa tapahtumien järjestelyapuna – eli mitä tahansa, jolla voi antaa hyvää mieltä lähimmäiselleen ja itselleen.

Jos koet, että sinulla on aikaa ja halua osallistua merkitykselliseen työhön, meillä on sinulle varmasti kiinnostavia mahdollisuuksia. Vapaaehtoistoimintaan voit osallistua omien voimavarojesi ja mahdollisuuksiesi mukaisesti, esimerkiksi pari tuntia viikossa tai kerran kuukaudessa. Vapaaehtoistoimintaa voi tehdä tavallisen ihmisen tiedoin ja taidoin.

Vapaaehtoisemme suunnittelevat toimintansa yhdessä koordinaattorin kanssa. Toimintakausia on vuodessa kaksi. Vapaaehtoisille järjestetään kaksi kertaa toimintakaudessa yhteisiä tapaamisia sekä koulutus- ja virkistysmahdollisuuksia. Lisäksi haastamme kansalaisia, yrityksiä ja oppilaitoksia mukaan erilaisiin tempauksiin.

Virkeä arkemme syntyy vapaaehtoistyöllä! Katso mitä kaikkea meillä jo tehdään.

Ota rohkeasti yhteyttä, niin keskustellaan lisää jo tarjolla olevista vapaaehtoistyön vaihtoehdoista tai omista ideoistasi ja kiinnostuksen kohteistasi. Kaiken ikäiset ovat erittäin tervetulleita mukaan toimintaamme!

Hae vapaaehtoiseksi

• Syötä luku väliltä 1920 - 2100.
  • Hakemus käsitellään luottamuksellisesti.