Kumppani kunnille ja julkiselle sektorille

Caritas tekee yhteistyötä kuntien kanssa kuntalaisten sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottamisessa. Tarjoamme vanhusten ja vammaisten tehostetun asumisen palveluja, kotihoidon ja kuntoutuksen palveluja sekä terveyspalveluja. Voimme tarjota vammaisasiakkaillemme toimivan ja esteettömän asunnon ja vammaispalvelulain mukaiset palvelut yksilöllisen tarpeen mukaan joko omaan kotiin tai asumispalveluyksikköön.  Ikäihmisille voimme tarjota kotihoitoa, palveluasumista palvelutalossa tai tehostetussa asumispalvelussa. Toimintamme ydin on tarjota asiakkaillemme hyvä arki, jossa huomioidaan jokainen yksilönä, sekä tarjota yhteisöllinen paikka elää, jossa on helposti saatavilla monipuolisia aktiviteettejä ja harrastusmahdollisuuksia.

Oulussa sijaitsevassa yksityisessä sairaalassamme on 27 potilaspaikkaa lyhytaikaista vuodeosastohoitoa varten. Tarjoamme myös saattohoitoa sairaalassa, palvelukodissa ja omassa kodissa.

Toiminta-alueemme on tällä hetkellä Pohjois-Suomi. Meillä on palvelutoimintaa Oulussa ja sen lähikunnissa sekä Rovaniemellä. Kunta-asiakkaita meillä on ympäri Suomea.