Monipuolinen palvelukeskus kaikille

Caritas Rovaniemi on enemmän kuin pelkkä asuintalo. Kaikille avoin monipalvelukeskus toimii talon sydämenä. Yhteisömme ovat aktiivisia ja panostamme asukkaiden viihtyvyyteen tarjoamalla yhteisiä tiloja, joissa voi harrastaa ja viettää mukavaa aikaa naapureiden kanssa.

Vanha Varikko on kaikille avoin lounasravintola, joka on niin asukkaiden kuin muidenkin nälkäisten herkuttelupaikka. Lounaslistan ja tarkemmat tiedot löydät täältä.

Caritas Rovaniemen palvelukeskuksessa toimii myös paikallinen Lapin Lääkärikeskus. Terveyspalveluihin kuuluu yleislääkärin vastaanotto sekä fysio- ja jalkaterapeutin palvelut. Palvelut ovat tarjolla ajanvarauksella niin talossa asuville kuin ulkopuolisille. Lue lisää täältä.

Palvelutalossa on iso kokoontumistila, joka toimii asukkaidemme yhteisenä olohuoneena. Caritas-Säätiö panostaa monipuoliseen, vapaaehtoisten vetämään virkistystoimintaan sekä omille että lähialueen asukkaille. Taloon on myös muuttanut asumaan kaksi nuorta opiskelijaa, jotka viettävät aikaa asukkaiden kanssa osana Hyvä Naapuri -toimintaa. Meillä on helppo viihtyä!