REKRY: Haemme palveluesimiestä ja tiimivetäjää asumispalveluihin

24072019

A hand of a senior man in wheelchair holding grass flower. An unrecognizable adult son with his father on a walk in nature at sunset. Close up.

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- kuntoutus- ja sairaalapalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille. Taustallamme vaikuttaa yleishyödyllinen ja hyvää tekevä oululainen Caritas-Säätiö. Palveluliiketoimintamme tuotot palautuvat pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyvän elämän edistämiseen ja tästä työstä meille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Caritas Yhteisöön kuuluu 500 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia.

Haemme PALVELUESIMIESTÄ ja TIIMIVETÄJÄÄ asumispalveluihin.

Palveluesimiehenä johdat asumispalveluyksikön jokapäiväistä toimintaa, sekä vastaat asiakas- ja läheisyhteistyöstä, työvuorosuunnittelusta ja palvelutoiminnan kehittämisestä yhdessä tiimisi kanssa. Lisäksi olet osa Caritaksen esimiestiimiä, jonka tehtävänä on kehittää palveluja ja koordinoida yhteistyötä eri palveluyksiköiden välillä.

Tiiminvetäjänä toimit asiakastyössä ja osallistut arjen organisointiin, toiminnan suunnitteluun sekä olet mukana verkostoyhteistyössä.

Tehtävät sijoittuvat sekä vanhus- että vammaispalveluihimme Oulussa.

Tehtävän kelpoisuusvaatimuksena on AMK-tutkinto (sairaanhoitaja, geronomi, sosionomi) sekä palveluesimieheltä edellytetään aiempaa työkokemusta sosiaalipalvelualan esimiestehtävistä. Arvostamme kehittävää työotetta sekä hyviä yhteistyötaitoja.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn kasvavassa ja kehittyvässä yhteisössä, tiimityötä hyvässä hengessä, koulutusmahdollisuuksia ja monipuolisia henkilöstöetuja.

Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja työalkaa sopimuksen mukaan. Palkkaus on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävässä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Tehtävään valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydestään ennen työsuhteen alkamista. Hakijan tulee olla rekisteröityneenä sosiaalihuollon ja terveydenhuollon ammattihenkilöiden keskusrekisteri Suosikkiin tai Terhikkiin.

Hakeminen:

Täytä hakemus 11.8.2019 mennessä:
Sähköinen hakemus

Huomioithan, että haastattelemme hakijoita hakuajan kuluessa ja teemme valinnat sopivien osaajien löydyttyä.

Lisätietoja:

Arkisin klo 10-14, palvelupäällikkö Sinikka Sirviö, p. 040 5206211