Rekrytoimme hoitohenkilökuntaa Caritas Sairaalaan

04102017

Caritas_FOTOINFERNO_0911_

Oulun kaupunki kilpailutti ostopalveluna hankittavan perusterveydenhuollon lyhytaikaisen sairaalahoidon. Caritas Palvelut Oy voitti kilpailutuksen, joten Caritas Sairaalan toiminta Oulun Taka-Lyötyssä jatkuu.

Haemme Caritas Sairaalaan

SAIRAANHOITAJIA (2 tehtävää) ja
LÄHIHOITAJAA

Vuonna 2015 Ouluun avattu yksityinen Caritas Sairaala tarjoaa laadukasta ja kuntouttavaa lyhytaikaista vuodeosastohoitoa. 27-paikkaisen sairaalamme pääasiallisia potilaita ovat erikoissairaanhoidosta jatkohoitoon tulevat oululaiset. Uutena palveluna olemme käynnistäneet ikäihmisten lonkkaleikkauksen jälkeisen moniammatillinen kuntoutuksen. Asiakastyytyväisyytemme on kyselyjen mukaan erittäin korkea.

Toivomme, että tuot aitoa innostusta ja sitoutumista työyhteisöömme ja annat käyttöömme ammattitaitosi. Sinulle sairaalassa työskentely on jo entuudestaan tuttua. Teet työtä suurella sydämellä ja kykenet tiimityöhön sekä joustavaan yhteistyöhön eri tahojen kanssa.

Tarjoamme sinulle paikallisena toimijana innovatiivisen ja kasvavan työyhteisön edut. Käytössämme on Yksityisen terveyspalvelualan TES. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa 1.12.2017 tai sopimuksen mukaan. Työ on kolmivuorotyötä. Tehtävässä on 4 kuukauden koeaika. Lääkärintodistus soveltuvuudesta esitettävä ennen työn vastaanottamista ja hakijan on oltava rekisteröityneenä Terhikkiin (terveydenhuollon ammattihenkilörekisteri).

Hakeminen:
Täytä tehtäväkohtainen hakemus 15.10. mennessä sähköisesti:

Sairaanhoitajat
Lähihoitajat

Lisätiedot:
Lisätietoja tehtävästä antaa johtaja hoitaja Titta Vatanen, 044 734 0303.
Parhaiten tavoitat minut arkisin klo 10-14.