Vammaisten työllisyyttä edistävä tapaaminen 2.10.

14092018

DSC01888_

Kutsu työllisyystapaamiseen

Järjestämme Caritas-kodilla 2.10.2018 klo 17:00-19:00 Duunista totta! –projektin tiimoilta työllisyystapaamisen, jonne kutsumme osallistujiksi sekä työnantajia että työnhakijoita.

Tapahtumassa kerromme lisää Duunista totta! –projektin toimintamallista ja tarjoamme tietoa mm. vammaisten ihmisten palkkaamiseen liittyvistä tukimuodoista.

Tapahtumapaikkana on Caritas-kodin juhlasali osoitteessa Kapellimestarinkatu 2, 90140 Oulu. Tilaan on esteetön kulku. Kahvitarjoilu.

Ilmoitathan osallistumisestasi viimeistään 27.9.2018 mennessä sähköpostitse: jani.ronkainen@caritaslaiset.fi

Duunista totta! -projekti on Euroopan sosiaalirahaston ja Pohjois-Pohjanmaan ELY-keskuksen osarahoittama hanke, jonka tavoitteena on työllistää vammaisia henkilöitä työsopimusperusteisesti ja vahvistaa osallisuutta. Lisäksi tavoitteena on lisätä työelämän tietoutta vammaisten henkilöiden työllistämisestä ja ennaltaehkäistä vammaisten henkilöiden syrjäytymistä. Hankkeen toteuttaa Caritas-Säätiö.

eu_yhteiskuva